beyazbeyza Kızlar sezaryen doğum yaptım 13 ay geçti ama ara ara sol tarafımda yani dikişin bitiminde ağrım oluyordu çnemsemiyordum bugün çok arttı 40 kontrolünden beri kadın doğuma da gidemedim 😮💨 benim gibi olan var mı ? Normal mi acaba
jap beyazbeyza iyileşiyo aslında ama neden acı sızı oluyo hiç bi fikrim yok. İkinci sezeryanım benim, ilkinde hiç olmamıştı.