sdslnby Sezeryan yerimin hemen üzerinde sol tarafta sert bir şişlik var bu normal mi doktora gitmeme gerek var mı? Başına böyle bir durum gelen var mı?
benoyleuygungordum___ @sdslnby ordaki uyuşukluk ve şişlik uzun süre kalıyor benim dört ayda felan hafif şişlik kaldı uyuşukluk hala devam ediyor
benoyleuygungordum___ @sdslnby genelde çok eğilip kalkınca zorlayınca dahada şişiyor bir müddet dikkat edin
sdslnby benoyleuygungordum___ ağrım sızım hiç olmadı zorlamadımda hiç kendimi ama bi süre dikkat edeyim çok sağolun
gmz1991 Merhaba sizin şişlik geçti mi acaba? Benim de iki ay oldu hâlâ şişlik ve sertlik var dikişlerin üst kısmında