Doğduğundan beri vardı. Kız bebek benimki. kardiyoloji mutlaka görmeli,bizim bebekte doğduğunda kapanması gereken bir delik kapanmamış 8mm bir açıklık mevcut kapanır diyemem kapanmaz diyemem eğer ki kapanmazsa okula başlamadan önce yama yöntemiyle anjio yaparız dedi. 6ayda bir kontrole gelin dedi. Şuan 5aylık