Talyaninannesi Arkadaşlar emzirme döneminde diş ile ilgili sorunu olan ağrısı olan oldu mu benim gibi, dişçiye gitsem herhangi bir sorun olur mu anestezi verilse falan ? kızım 1 yaşını geçti bu arada…
Oburiks Talyaninannesi bebeğim doğduktan 10 gün sonra gidip kanal tedavisi yaptırdım, emzirmeye bir sıkıntı olmaz dediler
Merve123456kerem Talyaninannesi ilk zamanlar bende de oldu gittim dolgum da dusmustu cok agrim vardi gitmistim 2 saat emzirm3 dedi bana emzirmedm bi sikinti olmadi simdi 4 aylik oglum var dunde gomulu dis cekimi yaptirdim 4 saat emzirme dediler 4 saat emzirmedm mama verdim ilk gttgm hastanede bayan doktora defalarca soyledim emzireigimo bisey olmaz simdi 2 saat gecmeden emzireen bil3 bisey olmaz sadece bebek biraz fazla uyur yoksa ona bisey yapmaz demisti röntgene girdim ordada emzirdigimi soyledim 2 saat sonra ayran ic sonra emzir dediler ole yaotim dun gttgmde rontgene yolladjlarinda soyledm emzirdgmi bana kalin bi onluk giydirdiler ole cektiler cok ozendiler 2 side devlet hastanesi ama tereddut ettim iste acaba mi orda bi sknti oldu mu diye ama sukur o zaman da bu zamanda bisey olmadi