Merhaba kızım 3 yaşında yeni bebeğim oldu 11 günlük . Büyük kızım kıskanıyor bazen vuruyor , bana da vuruyor engelleyeyim derken istemsiz ben de onun canını acitiyorum bazen uyarıyorum ama anlamıyor tabi ve bu davranışları gülerek yapıyor o sebeple daha çok sinirim bozuluyor. Zaten 3 yaş sendromu yüzünden de beni çok yoruyor yere yemek firlatmalar, kaşık çatal vurmalar vb. Yordu beni artık canım çok sıkkın kimi çocuklar ne kadar güzel bağ kuruyor kardeşiyle…