Herkese merhaba. Bebeğim bir aylık Göbek bağı 13 günlükken düştü fakat hala iyileşmedi. Sarı renkli bir akıntı geliyor. Ve arada da kan geliyor. Doktor kendiliğinden geçeceğini söyledi ama benim aklım hala bebeğimde kalıyor. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda?