Merhaba herkese. Bebeğim bir aylık ve 15 günlük olduğundan beri gaz sancıları hiç bitmiyor hem üstten hem alttan gaz çıkarmasına rağmen yine de bacaklarını hep kasıyor ve çok zor uyuyor bazen hiç uyumuyor. Bir tavsiyesi olan var mı ne yapmam gerek çok çaresiz kaldım 😞