E-urey ben de altus kullanıyorum ısı pompalı 8 kg. Çok çok memnunum. Dolap kuruluğu programında kullanıyorum sürekli. 3 saat 25 dakika ama o tepeleme çamaşır doldurursam ve zor kuruyan çamaşırlar varsa o kadar sürüyor. Normal çamaşırlar varsa iki saat bile sürmüyor. Böyle yün, triko tarzı şeyler atarsanız çeker. Bi de aynı kumaş türlerini beraber atmaya çalışsanız daha iyi olur. Mesela pijamayla kot pantolonu beraber atarsanız kot uzun sürede kuruyacağı için ve pijama haddinden fazla döneceğinden dolayı daha çabuk eskiyebilir. Ama ben de buna her zaman dikkat edemiyorum 😂😂Nevresimleri tek atınca birbirine dolandığından dolayı kurutmuyor. Bir iki program denedim yine , kurutmadı dolandığından dolayı. Çamaşırlarla beraber atarsanız sıkıntı olmuyor. Benimki boş odam var orda duruyor, banyo giderine bağlatmadım. Çamaşır makinesinin üstüne koyma mevzusunda da servis yetkilisi bizim açımızdan garanti sorunu olmaz dedi. Alttaki makine başka marka olsa da üstüne koyarız ama siz çamaşır makinesi servisinize de bi sorarsınız dedi. Diğer makinelere göre bi tık sesli çalışıyor. Benim açımdan en büyük eksisi bu. Şubattan beri kullanıyorum. Size de tavsiye ederim. Hem fiyat olarak çok da uygun.