Erdemir 25 yıllık eczacı kuzenimin önerisiyle sma optipro kullanıyoruz . Gayet memnunum gaz da yapmıyor kolaylıkla çıkarıyor . Mamanın gaz oranı tabi vardır ama bence mamayı hazırlarken biberonu aşağı yukarı sallayarak değilde dairesel hareketlerle eritmeye çalışmak biberonda gaz oluşumunu engeller