Deletedmon_69 Mavininyuztonu acelem yok diyorsan börek kurumasın diyprsan fansız alt üstte olur ığıl ığıl derler ya öyle
1Nisa1merve Mavininyuztonu börek ya da poğaçalarda düşük sıcaklıkta baslatip sonra ısı derecesi artirıyorum.yavas yavaş pisiyo kabariyo çok güzel oluyo .