birdeanne kızımda üç yaşında sakın kızmayın..daha çok yapıyor. Yapma dedikçe hele daha da çok..güzelce sürekli anlatın bak kızım kardeşimizi böyle seviyoruz vurursak canı acır o daha bebek, sen daha bebekken biz de seni hep böyle severdik hiç canını acitmazdik vs vs. Bu arada çok dikkat edin siz ne yaparsanız onu yapıyor. Yani siz onun canını acitinca bunu normal olarak görüyor o da kardeşine yapıyor. Önce kendi davranışlarınızi kontrol altına alın. Ben yapma demeyi kestim, güzel.ornek oldum hep konustum anlattım 3 yaşındaki kızımı da bebek gibi sevdim derken düzelttik. Yoksa sürekli uyardigimda çok arttirmisti o davranışını. Size vurma konusunu da ben bana vurursa hiç tepki vermiyorum dümdüz bir suratım oluyor, bana vurursan seninle oynamak istemem ama birbirmizin canını asla acitmiyoruz vurmak asla olmaz diyorum. Biri sana vurunca da seninle artık oynsmsk istemiyorum diye söyle diyerek tembihlemistim ondan bu şekilde diyorum.