Deletedmom_117 Deletedmom_82 uyumuyo du ki ağlaya ağlaya bayilacakti hastaneye geldik serum taktılar uyudu rahatladı sanırım
aysmom1 Lawyer20 biz menenjit aşısı olduğumuz ilk gün ateşimiz çok çıktı, titreme ve inleme de eklenince hastaneye gitmek zorunda kaldık 🥺 dikkat edin siz de
Rvy Deletedmom_82 benim kızımda 3 ay 10 günlük 2 3 gündür sürekli ağlıyor çok zor dalıyor uykuya. Çok yorucu çok. Artı kolik bebek birde 😢😢😔
aysmom1 Lawyer20 her bebişin bünyesi farklı işte ama çok sevindim sizin çıkmamasına inşallah sonra da çıkmaz