Deletedmom_82 bizim de iki üç gün önce öyleydi. Normalde gazı olduğunda veya kakasıni yapamadığı zamanlar oldu elbet ama hiç bu kadar ağlama işini abartmamisti. O üç gün boyunca ne yaşadığımı bir ben bir Allah bilir 😁 sonra duruldu ama bu mama içerken huysuzlanma işi bizde de devam ediyor maalesef