firdevs0706 biz 3. gün hastaneye , 7 ve 15. gün de sağlık ocağına gitmiştik. 7. gün topuk kanı için sağlık ocağına gidiyorsunuz. 15. gün de kontrol için sağlık ocağına gidiyorsunuz . Sonra her ay aşı için sağlık ocağına , rutin kontroller için de doktorunuza gitmelisiniz. Biz böyle yapıyoruz 😊