Kızlar başka eve tasincaz .çıkarken boya yaptırmadan cikicam oturduğum evden. duvarlarda oğlum sağolsun pastel boya izi yeni yaptı.bir tanıdığım asetonla.cikar dedi ama boya zarar görüyor ufak denedim bunları duvara zarar vermeden nası.cikarabilirim nolur bana öneride bulunuverin😇