Damla_ canım öncelikle moralini yüksek tut ve uyuyabilirsen düzenli uyu bana uyku çok iyi geliyor benimde kızım 2.5 aylık bende geceleri ek mama veriyorum bazen ama benim sütüm yetiyormuş dr öyle dedi mama vermeme gerek yokmuş ama kızım ağlıyor susmuyor bende mecbur veriyorum 30cc. Gelelim süt artırıcı bazı şeylere;
Ben bestlak damla kullanıyorum 3 kere 20ser damla 1 bardak suya , numaranın stil tea çayını, rezene ,milk tea, karamalz içecek jokerde satılıyor ve simdi de dut kurusu suyu 7 8 yemek kaşığı dut kuruşunu 1 lt suda 10 dk kaynattim 2 bardak kalıyor bir bardak içtim düzenli içince artıyormuş deniyorum bende . Ayrıca bana pırasa çok süt yapıyor. Yani denicem canım bu saydiklarimdan. Netten de bak ben hep netten gördüm bunlari bestlagi dr önerdi ve dr um günde iki kere ılık düş al dedi ama b pek mümkün olmuyor bebekle . Inşallah bol bol sütun olurda mamayı kesersin canım.