Kızlar ortalama 7-8 aydır vajina bölgemde siğil gibi birşey vardı, bugün doktora gittim siğile çok benzemiyor tanıyı koymamız için alıp patalojiye gönderelim smear alalım dedi.ilk usg muaynesi yaptı normal. Sonra Parçayı aldı kökünü yaktı. . Sabahtan beri genital bölgem de sızlama var hafif hafif kan değiyor her lavaboya oturduğumda minicik minicik pıhtı gibi bişiler düşüyor normal mi bu daha önce yaptıran arkadaşlarım var mı acaba? Bide siğil değilse neyki ya korktum . Normal et beni falan çıkarmıki doğumdan sonra oldu öncesinde yoktu. Sezeryan oldum gerçi orayla alakası yok ama.