aynur744 Merhaba canlar sezaryan doğumdan sonra 2 yıl hamile kalmak uygun değil diyorlar peki aranızda 2 yıldan önce hamile kalan varmı bende yeni doğum yaptım 40 mız çıktı ve en güzel korunma yolu spiral dışında en iyi hap hangisidir
Yazmelegi_ aynur744 emziren cerazette kullanır diye duymuştum ama ben şuan geri çekilme ve prezervatif kullanıyorum hapı da sorucam daha sormadım
Mlkmsl aynur744 deri alti implant korumasını arastirabilirsiniz 3 yıl koruma sagliyormus ve cok minik bir işlem ben instagramda doktorların sayfalarında uygulamalarını hep görüyorum
Hadianne aynur744 ben 3 aylık korunma aşısı oldum emzirirken de yapilabiliyormus kafam rahat olsun diye
aynur744 Yazmelegi_ bende daha gitmedim soramadım ama işte prezervatif erkekler sevmiyor geri çekilmede istemiyor valla tekrar hemen hamile kalmaktan korkuyorummmmmmm 😂😂😂
Yagmursonrasitoprakkokusu aynur744 saati saatine günü gününe mutlaka kullanın. Bide antibiyotik kullanmak zorunda kaldığınız zaman ekstra dikkat edin çünkü antibiyotikler doğum kontrol haplarının etkisini azaltıyor bir tık
aynur744 Yagmursonrasitoprakkokusu evet bakalım yarın itibari ile kullanıcam aldı eşim ama garibim ne olduğunu anlamamış
Hadianne aynur744 sağlık ocağında yaptırdım önce gidip sağlık ocağındaki ebeye danıştım yaptirabilecegimi söylediler sonra eczaneden alıp sağlık ocağında yaptrdim