Kızlar 4. Buçuk aylık olcaz 3 . Ayin başından beri biberon reddi var artık ne yapacağımı şaşırdım mamayı oynata oynata yediyorum resmen , aç bırakıyorum yine yemiyor 3-4 saatte bir 90 cc içiyor o da içerse mamayı 1 saatte anca içirebiliyorum sürekli teklif ediyorum memeyi zaten emmiyor sadece uyanınca emiyor tam uykusu kaçmadan hemen emziriyorum uyanınca bırakıyor zaten , hasta değil suan da uyku desen uyku yok . Sürekli kucakta zaten hiç kendi kendime az durayım yok normalde hareketli bir çocuk yere bıraksam donmesi lazım yerde durmak istemiyor kucakta oda da gezmek istiyor . Her bebek mi böyle ben ne yapmalıyım yaşadıklarımız normal mi , eskiden sadece beni emsin mama vermeyim derdim şimdi yesin de ne yerse yesin diyorum çok moralim bozuk . Var mı yaşayan böyle şeyler zamanla geçecek mi