bluem bı tüyosu yok sadece araştırıyoruz ve sabır ediyorz.Zarari göze atiyoruz,bı şirket batmadigi sürece dusese bile en yüksek olduğu nokta gelir birgun..Ve hisse alırken fk ’sine ,lot sayısına ve şirketini hikayesine bakıyoruz..Her şirketini bı hikayesi var