durak Ne yediriyorsunuz gün içinde kızlar ? 3 ana 1 ara öğün oluyor bu aylarda ama içerik olarak ne veriyorsunuz? Mesela kahvaltıda hep pankek krep tarzı mı yapıyorsunuz ? Hergün çorba yapıyor musunuz ? Gece uyumadan ne yiyorlar ?