Mom098 piremsesssannesi ben hepsinde gördüm. Prima ve molfix stokladım Sleepy goon vs indirim deydi. Fiyatlar çok iyi.
tamamdedimyaa Mom098 benim kızım 5 aylığa girecek 7 kilo üstü. Primaya geçmeye düşünüyorum. Kaç numara almalıyız primadan?
arya23 Ben geçenlerde stok yapmıştım aslında tekrar almak isterim fiyat uygunken ama bedene karar veremiyorum, en çok hangi numaraya ihtiyaç oluyor sizce??
Mom098 arya23 5 diye biliyorum Ben 3 aydır 5 kullanıyorum. 10 kilodan beri. Şimdi 11400 civarı hala 5 kullanıyorum. Ve kilo alımı çok yavaş. Evde 5-6 aylık Stok var hepsi 5 no.
TuubaArden Molfix adet fiyatlarına göre baktım da hiçte uygun değil e bebekte bile daha uygun indirimsiz haliyle
ozlem5494 TuubaArden bugün Migros’ta 4 numara 40′lı Molfix 119′dan 77 tl’ye düştü 3 paket aldım. E-bebek’te 100 adet 4 numara Molfix 270 tl. Migros daha uyguna geliyor yani.
tamamdedimyaa User molfixte 4 numara kullanıyorum. Sıkma rahatsız etme gibi bir durum olmaz değil mi?
bananeabiya Girlpower off ya üzdü🥲 gerçi minies o kadar ucuz ki adamlar daha da indirse kâr edemicek ajdjdjfj