Sym68 bebeğim gündüz 10 kez gece de 5 kez kalkardı çok korkuyordum ama beklediğimden iyi geçti bi anda kestim sabır taşı duydunuz mu bilmiyorum ama onu sürdüm göğüs ucuna pis oldu dedim yaklaşmak istemedi ona da bana sabır verdi gerçekten 😊 bu süreçte hiç aç bırakmamak lazım sürekli sevdiği şeyleri verdim oyaladım onu . Gece sadece zor oldu ilk gün 4 kez uyandı sonra 3 sonra 2 derken 1 E düştü.biberonla süte alıştırmak istedim ama daha başlayamadık gece uyandığında su içirip tekrar yatırıyorum