Merhaba anneler,
11 ay 8 günlük kızım var. 40'ı çıktığından beri uyku konusunda sorunsuz bir bebekti. Yatağına koyduğum anda uyurdu, sallama vs. hiçbir şey yapmazdım. 10 aylık olduğunda odasını ayırdım, sadece ilk gece zorlandı, sonra yine kendi başına uyumaya devam etti. Yaklaşık 1 kadar önce eşim bedelli askerliğe gitti. Ben de kızımla beraber annemde kaldım. Cuma günü eşim askerden döndü ve kendi evimize geçtik. Ve kızım asla uyumuyor, yatağını unutmuş gibi. Yatağına bırakınca ağlıyor. Kucağımda 1 saatte zor uyutuyorum 3 gecedir. Ve 2-3 saat uyuyup uyanıyor, benim yatağıma yanıma alınca uyumaya devam ediyor ama böyle alışacak diye ödüm kopuyor 😨 yeni doğduğunda bile böyle değildi, hiç yanımda yatırmamıştım daha önce gece uykusuna. İyice dalınca alıp yatağına götürüyorum, koyduğum anda uyanıyor 😥 kızımın en düzenli özelliğiydi bu uyku düzeni. Ama 3 gündür mahvolmuş durunda, ne yapacağım bilmiyorum. Eski düzenine geri dönmesi için önerebileceğiniz bir şeyler var mı ? Şimdiden teşekkür ederim 🌸