Kızlar doğum yapalı 8 gün oldu .kzım çok gazlı.Sab siplex kullanıyoruz.her emzirmeden sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum ama bazen çıkarmıyor.özellikle geceleri kıvranıyor çığlık atıyor gaz sancısı giriyor.sürekli gazdan emmek istiyor gazdan dolayı.acı elma yağı aldım ayaklarına ve göbeğine sürüp mesaj yapmaya çalışıyorum .ayaklarını be kendimide sıcak tutmaya çalışıyorum.acı elma yağını günde kaç defa sürdünüz kullananlar