IpekIncii vimesa probiyotik kullandım ilacın ismi ilaç değil aslında takviye edici gıda diye geçiyor aşırı rahatlatıyor alırsanız yinede eczaneye sorarak alın ama vijanadaki bağışıklığı güçlendiriyor bunun yanı sıra da çoo yoğurt tüketirim oda çok iyi geliyor