Kızım 21 aylık tam olarak 20 gündür her şeyi ağlıyor bağırıyor kendini yerlere yatıyor kendime gülüyor zarar veriyor eşyaları fırlatıyor ne istediği belli değil gündüz bütün gün bu şekildeyiz gece de 9.30′da yatıyor gece de sürekli aynı şekilde bağırıyor ağlıyor kalkıyor gece dinlenemiyorum gündüz hiç dinlenemiyorum mutlu kızım gitti şu an tamamen öfkeli ve sinirli bir kızım var sesimi yükseltmeye başladım buna da çok üzülüyorum ama yine de fayda etmiyor bir tane abimiz var okula gidene kadar evde çığlık çığlığa okula gittikten sonra biraz daha sakiniz ama abim ve baba geldikten sonra tekrar bağırmalar başlıyor bu ihtiyaç senden ama tam olarak gücüm gerçekten kalmadı gece ve gündüz hiç sekmeden aynı ağlama ve bağlarıma devam ediyor bana yardım eder misiniz bu süreci nasıl geçiriyorsunuz bağırdığı zaman ağladığı zaman neler yapıyorsunuz nasıl bir tavır sergiliyorsunuz çok uzun olduğu hakkınızı helal edin şimdi ben teşekkür ederim