Slm Kızlar. Kızım 2 yaşına girecek. Uykusu okadar hafifki adeta evin içerisinde parmak uçlarımızla dolaşıyoruz. Bebekken hep fön makinası sesiyle uyurdu oysa. Sonra en ufak bi çıt sesinde uyanır oldu. Uyanıyor sonrasında yataktan çıkmak için hüngür güngür ağlıyor. Bizde bu yüzden 7 aylıkken odaları ayırdık, yaklaşık bir buçuk senedir diğer 2 kızımın odasına yatakları taşıdık.Çünkü başka odamız yok. Neyse velhasıl kelam 2 kızım daha var illaki arkadaşları geliyor ve herdefasında yatağı tekrar taşı, tekrar kaldır zor oluyor. Ben nasıl yapabilirim.nasıl aynı odada yatmaya alıştırabilirim. Bizi gördüğü anda ayağa kalkıp birdaha yatmak istemiyor. Odasını karanlık yapıyoruz uyuyunca. Bizi görmese bile odaya girip çıkarken illaki sesimizi duyuyor uyku arası. Eşimde işe kalkmak için Alarm kuruyor, e diğer kızlarımı okula gitmeleri için kaldırmam gerekiyor erkenden e haliye tekrar uyanıp başlıycak ağlamaya. Daha 2 yaşında olduğu için daha laftanda anlamıyo inat yapıyo. Bir iki defa aynı odada yatayım dedim, kalktı dikildi yatağa. Yat uyu kalkma yerinden diyorum ama imkanı yok. Biraz daha büyüse belki kızınca biraz anlar yatar uyur🥹🤪 biz pes etmesek yatsak aynı odada acaba bir süre sonra alışırmıki, yani uyansa bile tekrar yatıp uyurmu😏 ay odamızda yatağımızda yatmayı özledik adamla😭🥹