medinekaplan Blossom00 doğumdan sonra nöbet geçirdim beyin beyin damarim tıkanmış diye yüksek doz yazmış
tultanhanim medinekaplan ben ordu da yaşıyorum bi tanıdığımız da vardı dün konuştuk daha ama aile hekimine bırakmış galiba yatın sizin içim bi sorarım birine verdiler mi ona göre yazarım çok geçmiş olsun