2 kere antibiyorik birde buhar tedavisi gördük simdi ardindan yine tekrarladi doktor alerjik bir cocuk olabilir tekratliyosa dedi sonra alerji testi yaptirin dedi suan buhar tedavisine devam butun kış böylemi gececek korkuyorum alerjik cocugu olan anneler bilgi verin kis aylarinda neden boyle olur ilk defa oldu bebegim 16 aylik