Selam anneler. Bebeğim yeni 8 aylık ama malesef kaşığı gördüğü gibi ağzını sımsıkı kapatıyor kafasını çeviriyor. 1-1,5 ay öncesine kadar ne versem ağzını açıyor hic zorlamadan yiyordu. (Yoğurt çorbalar vs.) sonra bir kere onun yemesinin şevkiyle sanirim biraz fazla verdim veno gün çok kustu. O günden beri doğru düzgün yemiyor. Oyunlarla zar zor 7-8 kşık anca verebiliyorum. Taneli bir şey asla ağzına sürmüyor hemen kusacakmış gibi hareketler yapıyor çok üzülüyorum. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız.