Feyekum Ben açıkçası ilk çocukta çok zorlandığım için , gözüm epey korktu ikinciye.
O yüzden böyle düşünüyorum 😅
Çevremde de örnekleri var ,mesela yengem ilk çocuğu 11 yaşındaydı ikinciyi doğurduğunda.
Şimdi ikinci çocuk 10-11 yaşlarındayken üçüncüyü doğurdu.
Çok rahat bakıyor çünkü diğerleri büyüdü artık ve ellerinden geldiğinde yardimci oluyorlar annelerine.
Bana da onlara bakınca öylesi daha bir mantıklı geldi 😄