elifcelik97 Kızlar bebeğim ne kadar çok ağlasa bile ağzını açmadan ağlıyor banyoda ağzını açmıyor burnundan nefes alıp veriyor kafasına su turunca normal mi ya da sizlerde de bu durum var mi