Seyma0653 Bebegim 5bucuk aylık atak haftasini atlattik diyr sevinirken uyutuyorum 5 dakka sonra çıglık atarak uyanıyo kucagıma alıyorum sakinlesiyo uykuya dalıyo. Ayrılık kaygısında mı dişten mi anlamıyorum zaten uyku gerilemesi yaşadık buda tuz biber oldu
Bkttctn04 Seyma0653 benim oğlumda 5 Ay 20 günlük gece uykularımız hiç yok neredeyse dün akşam 7 buçukta uyandı 11 i geçerken geri uyudu 12 de yatağına yatırdım uyandı ve tekrar 3.30 da. Uyudu ne yapacağımı bilmiyorum ama atak haftası içindede değiliz şuan
hayalperest2310 Seyma0653 bebeklerin günü gününü tutmuyor valla atakmış güneşli günmüş tepe taklak oluyo bazen 😂
Seyma0653 Bkttctn04 gecede uyutana kadar zorlaniyorum bnde yatırıyorum yarim saat sonra uyanıyo 1 1bucuk saat uyutmaya calısıyorum geri. Gunduzde yarım saat uyuyo mız mız bi bebek aglama modunda.
Seyma0653 hayalperest2310 instagramda bi sey okumustum Atak matak biz nere yatak diye😀 yatamiyoz orası ayrıda 😀
Aaaa1864 Bizimkide aynı uykuya direniyor emziği atıyor ama ben kundak yapıyorum o zaman uyuyor 40lı bebekken yapmadığım kundağı şuan yapıyorum bi öyle uyuyor bide iştahsızlık da var mamayı zorla içiyor memeyi çok az emiyor acaba yavaştan ek gıdaya mı geçsem
Seyma0653 Aaaa1864 kundagi hic sevmiyo cıglık ata ata aglıyo o zman. Ben basladım tadımlara alerjikti hangi doktora gotursem basla ddi patates havuc kabak baktı tadlarına bugunde armut verdim.
Aaaa1864 Seyma0653 bende yoğurt sürüyordum biraz ağzına bi sıkıntı olmadı yarın bende havuç kabak elma diye sırayla gidicem bakalım