Mavi10 İki gündür aşı yaptık dün biraz kızarıklık vardı bugün o kızarıklık artmış ve şişmiş sertleşmiş bacağı normal mi bu acaba
Elika00 Mavi10 normal buz koy canım böyle durumlarda buz koyman lazım. Devam ederse doktoruna sor tabi
Elika00 Mavi10 oluyo canım benim oğlumda ds olmuştu buz koy sen hemşire her seferinde uyardı bizi bu durumlar olabilir diye