sahim Bebeğimde kalça çıkığı var iznim bugün bitiyor heyet raporu verdi kendi doktorum kalça çıkığı olduğu için. Ama bakıma muhtaç olduğu için refakatçi izni alabiliyor muyum bilen var mı ? Kalça çıkığı yüzünden 3 aylık rapor alan var mı
Pastaneusuluislakkek sahim alırsınız. Geçen sene kardeşim boyun fıtığı ameliyatı oldu, annem devlet memuru, 1 ay refakatçi izni aldı. Daha da alırdı istese, kardeşim istemedi.
Aslihn0707 sahim refakatçi iznini her iş yeri kabul ediyor mu ? Özel sektörde markette çalışıyoruz bir arkadaşımın annesi için devlet hastanesi yazdı ama iş yeri kabul etmedi 15 gün rapor sonra yıllık izin kullanmıştı