Selamlar arkadaşlar 👋🏻 geçen ayın 6sında doğumdan sonraki ilk adetimi görmüştüm bu ay 13 oldu gelen giden yok. Aslında kasıklarım falan ağrıyor gelecek gibi ama hala gelmedi. 2 kere gebelik testi yaptım negatif çıkıyor. Emzirme adet düzensizliği yapar mı ya da doğumdan sonra düzensizlik yaşadınız mı? (Bu arada prezervatif ile korunuyoruz hap, spiral ya da iğne kullanmıyorum)