KubraZey 5 aylık bebeğim bugün grip oldu ben gribim benden bulaştı büyük ihtimal anne sütü alıyor burnu akıyor ve öksürüyor geçmesi için benim içmem gereken ne olabilir yada ne yapabilirim önerileriniz neler
Emnecte KubraZey valla bizde aynı durumdayız 5 aylık grip benden ve hava değişimi oldu şimdi yazan varmı diye bakmak için geldim ben serumla temizliyorum burnunu calpol verdim bide kendimde özenli beslenmeye çalışıyorum
Aysegulb KubraZey zühre ana kozalak macunu var canım , eczaneler de var öksürüğe çok iyi geldıgını soyledi hemşire arkadaşım. Bende alıcam bebeğim boğmacadan yatıyor suan hastane de eve cıktıgımız da alıcam inşaallah 🥰
KubraZey Emnecte aynısını yaptım ama 3 gün oldu öksürük arttı birde serum fizyolojik yaparken çok ağlıyor
Ebru__ Serum fizyolojikle bolca burnunu açın sümük ciğere inmesin osman gönülalin videosu var izleyin burnunu açtıktan sonra kapanmasın diye odasını nemli tutun buhar makinesiyle ya da kalorifere havlu koyarak ben Robeve marka buhar makinesi aldım çok memnunum
Ege45 Ebru__ bende buhar makinası araştırıyorum geceleyin burunlarımız tıkanıyor hangi modelini aldınız memnunsaniz bende tercih edicem öneriyle almak daha iyi oluyor
KubraZey hilokiii Ebru__ birde burna hava vermek için sizce büyük buhar makinesimi olmalı yoksa şöyle elde taşınanlar var onlardan mı olmalı