Zuzu elfgnshm eğer sezaryen doğumsa bol ağrı kesici 😂 rahim kasılmaları için bir ilaç veriliyor,antibiyotik ve demir ilacına devam ediliyor
Deniz2961 elfgnshm sezeryansa kan ilacı agrı kesici ve antıbytk sadce antbytıgı kullandım kan ilacı kabız yapıyordu agrıydada dayandım
elfgnshm Bana da hamileliğimde kullandıklarıma devam etmemi söyledi de. Acaba değişmesi gerekiyor mu diye merak ettim açıkçası 🤔