esoe valla denemediğim şey kalmadı kızım 31 aylık 2 ay önce artık eski usul emziğin içine çay çöpü koydum böceklenmiş de dedi herkes ama ben pislenmiş dedim birlikte yıkadık geçmediğini görünce bu pis olmuş dedi attı çöpe atarsan bidaha ememeyiz artık emzikde satılmıyor dedim kabul etti hiç istemedi onca yolu deneyip emzik diye tutturmasına karşı bu biraz çok kolay oldu benim için😂