Kızlar ben hasta değilim ama babası grip olmuş ondan geçti oğluma da sadece burun akıntısı var ara sıra da hapşırması. Ateş vs yok çok şükür. Hastaneye gitmek istemiyorum antibiyotik kullanmak istemediğim için ama yine de sorayım dedim. Sağlık ocağına gitsem olur mu en azından? Çünkü gerçekten hastaneye gitmek istemiyorum. Hali keyfi de yerinde sadece burnu tıkalı olduğu için uykusunu etkiledi. Sık sık duş aldırıyorum rahatlıyor. Burnunu da temizliyorum. Yine de kesin hastaneye git mi dersiniz ? Bi de dün yarım çay bardağı ballı ıhlamur içirdim