Ugurbocegim19 Kirpik dibi iltihabı gecmek bilmiyor. 2 ay oldu. Yani arpacık benzer şişlik kızarıklıklar var 15 aylık. Nasıl geçer bilmiyorum. Kaç doktor gezdik.