Puduhepa Kızlar 2 aylık, bebeğim var eşim AVM gidelim hep evdesin biraz, havan değişsin dedi ama ben korkuyorum ya orada açıkırsa çok ağlarsa ne yapmalıyım nasıl alışıcam dışarı çıkmaya.
Sontvbukucu Puduhepa doğduğundan beri çıkıyorum. Heryerde emzirme ortusu ile emzirdim avm lerde zaten alt degisim alanlari var. Cikin size de iyi gelir.
ArvenMom Puduhepa prematüre kızımı 10 günlükken çıkardım şuan 5.5 aylık koca insan gibi dışarda cafe de kahve içip sohbet edicek diye korkuyorum 😂😂
gencmom_ Puduhepa ağlarsa emiyorsa örtüyü örtceksin emzirceksin bebek arabasında bi ileri bi geri yapcaksın ama emin ol bebekler dışarda daha rahat edip uyuyor eğer otomobiliniz varsa oraya gidene kadar uyutun dışarda rahat eder uyumaya devam eder
jfshsl Puduhepa 46 günlük kızımla çıkıyorum bulunduğunuz ortamlarda bebek bakım odaları tarzı yerler vardır rahat olun bence denemeden bilemezsinz 🙂
Puduhepa Sontvbukucu Bana kalsa dışarı sabahlarım 🫨 öyle özledim sosyalleşmeyi umarım durumu idare edebilirimm
Sontvbukucu Puduhepa simdiden cikin alışın yoksa ilerde daha zor gelir. Alisinca insanin gozu korkmuyor.
SevimliHayaletCasper Puduhepa ay iki ay nasıl durdun 😄 çıkar elbette çocuğu hava alsın. Açıkırsa avmlerde bebek bakım odaları var girip emzirirsin
Puduhepa SevimliHayaletCasper oaslında denedim bir kere parka çıkardım eşim ile çıkmadan uykusunu aldı emzirdirim altını aldım ama parkta 10 dk sonra ağlama krizleri :( susmuyor emzik verdim yok, mecbur eve dönüş arabada asla uyumuyo ürkütüyo bu bebe beni
Biranne1bebek Emzirme odaları var çok uzun durmazsınız zaten iyi gelir çıkın bencede ama sizi çok iyi anlıyorum bende öyleydim bağlarım diye çok kaygılanıyordum ama geçiyo o günler 8 aylık bebeğim ve şuan daha rahat her şey sabır diliyorum 🥲
Biranne1bebek Puduhepa ben 10 dk hava aldırmaya bile kaygılanarak çıkıyodum çıkmadan hemen önce emziriyodum hızlı bi şekilde çıkıp evden fazla uzaklaşmadan ileri geri bebek arabasıyla yürüyüp hızla eve gelip tekrar emziriyodum bazen eşimle çıkıyorduk daha uzaklaşmadan ağlıyordu koştur koştur tekrar eve giriyorduk yani o günleri düşününce hala içim sıkışıyor ama geçecek emin olun size bağımlılığı azalacak eline oyuncak vereceksiniz onunla ilgilenecek sadece zaman 🥹
yildizmom-2023 Puduhepa bende hep kendimi strese sokardim aman uyanmasın uyanip ağlarsa susturamazsam diye birde ben silikon uç kullanıyorum emzirmek çok zor gelirdi zamanla bu korkumu aştım
piremsesssannesi Puduhepa bebek bakım odaları var awm lerde ne zamana kadar evde duracaksın bence çık ben 1 aylık olduğu anda çıkmaya başladım şimdi 6 aylık olacak hergün bir yerlerdeyiz
Sedanurpolatkan Puduhepa valla Ocak doğumlu 10 günlükken başladık gezmelere kar kış demeden şimdide 2 gün çıkmasak bunalıyoruz bence rahat olun biraz bebek bu ağlayabilirde susmazsa evde de susmaz ama bebeklere dışarısı iyi geliyor merak etmeyin sizde daha çok seversiniz 🥰
yildizmom-2023 Puduhepa tabi ben hep eşimle gidiyorum yalnız hiç gitmedim doktora olsun alisverise olsun. sanırım eşimden güven alıyorum yanımda olunca