Sdnfl örtmeyin çorap giydirmeyin yani elime alınca öyle aşırı tok kalın bişi gibi gelmiyor ilk zamanlar kontrol ediyordum sırtını öyle terlemedi hiç. Hatta bizim derece salonda duruyor genelde 23 dereceye ayarlı düşünce yanıyor kombi ama yatak odası biraz daha arka tarafta o yüzden daha düşük oluyor bazen çok kuru soğukta yanana kadar üşümesin diye ayaklarını örtüyorum bile ince pikeyle