Aleynaa12- Kızlar migros da mamalar indirim de ben Aptamil 2 numarasını 1200 Gr+800 Gr 670 TL ye aldım bı bakın isterseniz
Sedanurpolatkan Aleynaa12- ne zaman aldınız acaba ve nerede oturuyorsunuz 2 gün önce 894 e aldım aynısını 👀
Sedanurpolatkan Aleynaa12- gördüm şimdi indirime sokmuşlar 5 adet verdim sipariş gelir inşallah 🥰 geçen yine 894 genele göre iyi diye 2 kutu verdim öyle 1 tane yollamışlar yok diye bakalım bu gelirse en azından yaşına kadar idare eder bizi teşekkür ederim 🥰
Aleynaa12- Sedanurpolatkan çok iyi yapmışsınız stoklamakla çünkü mamalara hafta da zam yapıyorlar bilmiyorum ne olcak böyle bende aldım 3 tane o da bize baya gider gene🌸
Sedanurpolatkan Aleynaa12- aynen 5 söyledim 3 adet yolladılar zaten ama çok iyi oldu oda yine denerim olmadı stok yapmak lazım ama 12. Aya kadarlar bana gelenler 🥰
Aleynaa12- Sedanurpolatkan o zaman 3 geldiği iyi olmuş belki onlarda 12. Aya kadar olurdu işinize pek yaramazdı