bizimki 6 aylık ilkini patlattı ikinci 3 hafta sonra çıktı. Şu an 8,5 aylık üst önleri, yan kesicileri, alt azılardan birini patlattı diğeri kabarık baya, üstlerde nerdeyse hepsi kabarık nasıl bişey bu aklım almıyor çok erken çıkardı hepsini anamı ağlatıyor sürekli bi huysuzluk memede durma istegi var ama iştahsızlık olmadı çok şükür