Sezgin1223 Kızlar ek gıdaya geçtik tadınlardayz. Yoğurt ve sebzeleri 3 gün kuralıyla tattık sorum şu ben hep tadım sonrası 1 kaşık şu verdim siz solukla mi biberonla mi verdiniz birde ne zaman kaşıktan geçiş yaptınız?
Bilgeebaby Sezgin1223 ben kaşıkla veriyordum dün misafirlikte bardakla verdiler içti bende bugün öyle yaptım alışsın.
Defnemmm1 Sezgin1223 direk bardakla verdim zaten biberon suluk tutan bir bebek değildi şimdi 15 aylık kendi bardağı tutup içiyor 🙂
Yineben Sezgin1223 hic biberonla vermedim direk alıştırma bardagiyla veriyorum cekince geliyor sadece. Ve her vermem de su su diye tekrarliyorum 7 bucuk aylik ve artik biliyor suyu.
SevgiOzd Sezgin1223 ek gıdaya geçince ilk kaşıkla verdim bardakla çok döktü içemedi pipetli suluk aldım munchkin onunla kendi tutup içiyor şu an 7 aylık 😍