UmayNaz2019 bizim de başımıza geldi şuan kızım 6,5 aylık.önce int araştırdım gece farkettiğim de ameliyat diyor bağsur diyor bağırsak sorunu diyor okdar korktum ki anne sütü alıyor neden oluyor diye kahrettim kendimi
dr ıkı krem verdi donusumlu kullandım 1 hafta içinde kayboldu
ama kakasını yapması 4 günğ buluyor bazen endişeleniyorum
bu kadar küçük masum yavruların başına birşey gelmesin istiyorjm
geçmiş olsun çoook