Kızlar bebişim daha yeni salgını atlattı şimdi de grip oldu. O kadar daraldım ki 1 buçuk aydır sürekli ateşliydi daha 1 haftadır düzeldi ki şimdi de grip oldu. Dün akşam sürekli ağladı. Burnu akıyo hafif balgamı da var ateşle birlikte. Sürekli antibiyotik vermek istemiyorum. Ne yapabilirim