Minikpankekim Bu bezi kullananlar varmı memnunmusunuz? Molfixden geçeceğim yenilenmiş serisini hiç beğenmedim..
Kuzeymomss Minikpankekim 1 ay kadar olacak belki kullanıyorum mavi paketini hiç memnun değilim. Çişi dolu biraz kalsın hemen zıbını nemleniyor ıslak gibi oluyor resmen ve çok kokutuyor
Endmzakyol Minikpankekim bende Molfixden goon a geçtim mavi paketti hiç güzel değil.hemen ciş kokusunu dışarı veriyo hemde sızıntı yapiyo Molfix e geri döndüm
aslaninannesiiii Bende sari premium soft serisini kullaniyorum memnunum ancak geceden sabaha kadar hic degistirmeyim derseniz sizinti yapiyor bilginiz olsun